Als ZZPer (Zelfstandige Zonder Personeel) ben je vaak en veel bezig met klanten. Daarnaast is het wettelijk noodzakelijk dat je een goede administratie voert. Als je de hele dag erg druk bent met klanten dan schiet die administratie er heel vaak bij in. Op een gegeven moment is de achterstand te groot of doe je alles op het laatste moment. Al met al geeft het een extra druk binnen je bedrijf en dat kan je het gevoel geven teveel werk op je "bord" te hebben.
De administratie is juist heel belangrijk omdat dat de basis is van je bedrijf. Je administratie moet staan als een "huis" en als dat niet het geval is dan kun je daarvan uit balans raken. Die zorgen om je administratie daarover zou je er absoluut niet bij willen en kunnen hebben.
Om meer rust te kunnen krijgen is het fijn om dat stuk van je bedrijf, je administratie, aan een ander over te laten waardoor je meer tijd en aandacht besteden aan andere werkzaamheden binnen je bedrijf. De rust die je dan gaat ervaren kan net dat stuk zijn wat het verschil maakt binnen je bedrijf.
Je bent nergens toe verplicht. Maak zelf je keuze. Waar heb je behoefte aan?
Welke werkzaamheden kan ik van je overnemen?:
* De BTW aangifte;
* De volledige boekhouding;
* De aangifte Inkomsten Belasting (IB aangifte)*.
*Ook voor particulieren.
Ook de onderstaande werkzaamheden kunnen door mij uitgevoerd worden:
* uitzoek werk;
* correspondentie;
* Discussie met leveranciers;
* Discussie met opdrachtgevers;
* Orde scheppen in je administratie;
* Debiteuren die niet betalen / Incasso;
* Adviezen over administratie en/of belastingzaken.
Je administratie wordt voor je verzorgd al vanaf € 45,- per maand.
Het eerste oriënterende gesprek is geheel vrijblijvend. Het verplicht je tot niets.
Maak nu een afspraak.
Ik ben telefonisch bereikbaar op:
* 010 - 236 72 61
* 06 - 14 60 81 60
Of vraag geheel vrijblijvend een offerte aan.
Graag Tot Ziens.